Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Thursday, July 8, 2010

Cerita kerja

Hi!

Kalau cerita pasal kerja, saya mmg depressed. Saya adalah seorang manusia yang sangat suka duit tp malas kerja. Hahahaha.

Minggu ni, dah start sem baru July-Nov 2010. So, dengan jayanya saya mulakan sem ni dengan menjadi fasi utk satu modul. Untuk students baru. Malang nasib saya, students yang saya dapat adalah sangat pasif. Ada seorg tu over plak time2 explain presentation tp, kira bagus la... mampu explain ape yang dia nk. Yang lain2 pikir nak balik je... Bila drg ni malas, sy pun malas la. Lagi la xde mood. Sumpah, rasa menyesal terima pelawaan tu. kalo x, saya tgh bersenang-lenang kat umah mak.

Isnin tu, saya dah masuk kelas. Sebulan x cakap bahasa mat saleh ni, lidah saya ade tergeliat siit. sampaikan konpius ejaan assessment tu satu 's' or dua 's'. Hmmm...x kiasah la. Sem ni, hours saya masih lagi 22 jam. No complaint la, sumer staff department saya pun camtu. Fair n square. Tapi yang x tahan, students sem ni. Ade yang hyper active, fun, ade plak tuh...adei..... bakal dapat migrain la nk ajar. Nak suruh jawab 'yes' and 'no' pun, x kuar suara. Dei...yennadei solamma???? Adeh!

Nak lagi klaka, sy rasa pelik bila nk suruh students panggil saya puan or mdm... Rasa x cool. Rasa bila tuka status, sy dah x cantik.. walaupun masa sy masih 'miss' dulu xde la cantik mana, hikhik

Kelas-kelas saya merata-rata. Memula kat blok ni, japg kena g blok satu lg. Pastu ade kelas malam. Tapi saya redha je. Jangan banyak songeh!

Kelas kat UPM x start ag ni. Minggu depan first class. Sem ni amik paper research ngn SLA. Dah tu, partner in crime x amik paper research. Sedey...nanti sangap ar...

Sem ni, sy mmg xde rasa nak start kerja. ~sigh~ Mood nak kerja tu xde lagi la. Saya malas sungguh.

Hari ni dah masuk 3 hari saya puasa. Geng2 kitorg pun ramai puasa. puasa ganti, puasa sunat, diet... skali la tuh.Sampaikan Fiza pun praktis puasa. Nak tengok larat ke x dia pose. Hehe, mummy to b la katakan...  Alhamdulillah.

Ok la....sy ni actually tgh break. Kelas kul 2 kang. Malasnya!  Jom balik, tido sat. Yipeee!!!

3 comments:

[DnaZz] said...

Yeeeiii!Strike to the excellent!hehehehe

Suzaini Supian said...

Isshoni ganbarimashou!!!!!!!!!!!!!

FaraFaiz said...

iza: mekasih kerana meluangkan masa anda men'figure out' kan masalah blog ni..strike!!!!

po: hait!!!