Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Thursday, September 23, 2010

i'm BACKKKK!!!!

Salam..
Hye everyone..i've been missing for a month, rasanya. Rasa dah rindu plak kat blog ni..hehe..Sebelum terlupa.. SELAMAT HARI RAYA!!! and MAAF ZAHIR DAN BATIN

So, updates..

Raya baru2 ni sangat la bestnya. First, saya raya bersama my hubby. First time raya jadi bini orang..haha. Dulu, raya tahun lepas, bukan bini orang, bukan tunang org and x sempat merisik pun..hehe. So, tahun ni status sgt la berbeza. Saya dah kena bagi duit raya ke?? Haha...

@ kampung

Raya pertama, rumah mak saya. Rumah emak-emak kitorg dekat je. 5km je. Takde la isu nak gaduh sangat balik raya kat mana sbb kalo rasa nak balik, kitorg balik je la. Just that, nak la merasa kemeriahan raya pertama tu kan. Tp xpe, raya ni turn mak saya ye, en. Faiz. Pagi raya tu pegi tangkap gamba kat kedai gambar. Family Kak G je xde. drg beraya kat Pekan. After that, balik kampung kat Kuala Tekal.

Raya kedua, balik raya ke kampung belah mak hubby saya. Nama kampung tu sedikit kelakar. LENGKONG. kat Karak. Memandangkan saya adalah ahli keluarga terbaru, time ni la nk kenal2 sedara. walaupun ada masanya rasa nak cekik2 hubby sbb tgl saya sorg2..geram tolll!! 
Raya ke-3. Mak mentua saya buat umah terbuka. Pergh...rasa kembang tangan basuh pinggan. Haha. Not bad la.

Raya ke-4 & 5, kami dah balik ke Kuantan. Hubby kerja. Saya? Saya cuti seminggu. Sedaplah melepak. Tapi x jugak. Sibuk mengemas umah n basuh baju. Biasa la...umah kena tinggal lama.

@ Muzium Samudera, Malacca
Cuti 1M'sia - Saya ngn hubby pergi Jalan-jalan Cari Pasal. Kami jenjalan ke Melaka. Merasa ikan bakar, naik Menara Taming Sari, pergi Taman Buaya...Hahaha.. Xde kerja btol kan? Jumpa la kwn2. Cahaya and Har (kwn TESL) and Nirul (x-skoolmate).

Har and Cahaya

Kami g Melaka 3 hari, pastu g Muar jap umah makcik n terus ke S.Alam jumpa my BFFs. Lynn, Lilee and Rynn bersama hubbies and babies. hahaha
BFFs..


Saya dah start kerja sekarang. Punyalah malasnya...seriously!! Tapi xpe, sem dah nak abis lagi 3 mgu. So, sabar je la. Pastu leh rileks....

owh..lupa... my wedding album da siap.. hehe


outdoor @ Kuantan

Wedding day

me n roomie- kak seri.
Akad nikah



Till then..daaaa

2 comments:

hana_lalalala said...

im glad u had a wonderful raya. saya pun nak ade kampung n hubby juga. huhuhu

hehehe

im glad you're back. and i akan sentiasa doakan u happy, dear. semoga murah rezeki.Amin

FaraFaiz said...

hehe.. me too. xpe2, ur time dtg juga nt. u xde kampung? jom balik kampung i. mandi sungai...hahaha.