Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Tuesday, January 4, 2011

Fatty pom pom :D

OMG!!! Saya sangat gemok sekarang ni! 2 weeks ago, sy iron baju kerja dengan senang hatinya. Pagi esoknya, bila sy nk pakai...KETAT..

Apa lagi, macam orang meroyan la lari kat bilik Iza and said "Iza...aku da gemok! Tengok la baju ni..x muat. Adoii".

Iza dengan coolnya menggelakkan aku. But, at that time dah x sempat + malas nak iron baju keja lain, so saya pun pegi la keja. Luckily, aritu just duduk di office and kuar time lunch je. Balik2, terus campak baju tu tempat lain.

Balik umah, ape lagi..merata la aku timbang la, buat plan la nk diet..MANA BOLEH ni. xkan la nk catat rekod obese kott!!!

Tapi, sy pelik, xkan la boleh gain dlm masa seminggu je banyak sgt...
Nape ehh?? Makan cam biasa je..huhu

2 comments:

Anonymous said...

siapa iza?

FaraFaiz said...

owhh..dia my housemate..