Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, July 6, 2011

Mohon bantuan bloggers and readers

Assalam,

Baru2 ni, saya dijemput olej Kak Mar, colleague and also ex-housemate, untuk join satu group kat FB. Nama group ni adalah, Kumpulan Ibu2 Menyusukan. Disebabkan saya plan nak fully BF baby nt, saya banyak tanya itu dan ini pada kak Mar. So, kak Mar pun add saya ke group ni.

Last week, saya ada terbaca satu post dr sorg ni. Bila saya baca, tersentuh sangat2 dan rasa terpanggil untuk membuat satu entry khas buat Norma. Walaupun saya x sue berapa ramai yang sudi singgah ke blog saya ni, tp xpe la. Kepada kawan-kawan yang nak baca kisah sedih Norma dan mahu hulurkan bantuan, sila klik  link ini. atau ke sini http://ainiqmy.blogspot.com/2011/07/ya-allah-berikan-keajaiban-kepada-dia.html


Saya jadi sayu bila tengok betapa tabahnya suami Norma, sedihnya anak kecil dia dan kuatnya azam Norma tu sendiri.

Saya selalu rasa betapa besarnya dugaan saya yang hidup berjauhan dengan suami, bakal ada anak seorang dan kerja belum tetap. Saya bandingkan nasib saya dengan kawan, saya cemburu dengan mereka yang bersenang-lenang tanpa sebarang dugaan daam kehidupan berkeluarga mereka. Tapi, apalah dugaan saya jika dibandingkan dengan Norma.

Wassalam..

2 comments:

Anonymous said...

semua org ada dugaan dia sendiri. if not now, later. Allah is fair.

but i always pray, dugaan Allah bagi, biar i boleh handle.

FaraFaiz said...

tu la..i pun.. i pray that i will be as strong as i can untuk setiap ujian Allah.