Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Monday, March 23, 2009

My BestFriend's Wedding..

March 20 2009,

Majlis Akad Nikah...

Keadaan agak huru-hara sebab aku, Lilee, Bayne and Yana hampir terlepas majlis akad nikah. Kitorg terlepas simpang ke Putrajaya. Alhamdulillah. Setelah selesai aksi membawa kereta 120km/sejam, kitorg sampai gak kat Surau Alam Shah. Lucky us, majlis dah mula, tp belum akad nikah lagi..Fuhhh..

Syahdu gak ar..Seb baik aku bukan jenis melalak.kalo x mesti dah x cukup tisu2..haha..
Sedih and rasa x percaya..Laily Fazlin and Hairul Azmer, dulu teman melepak, merewang, merayap..hang out sampai pagi..tengok muvee...sekarang dah jadi suami dan isteri...Aku seronok, happy, suka, gembira...hehe

21 Mac 2009,
Majlis Persandingan,
Dewan Sek Alam Shah, Putrajaya

Giler lawa Lynn...aku cam terpegun jap..wei, make up trick eh?!!hahaha...Seri pengantin ar beb..Mirul, control ensem lak..habis sumer perangai gila2 ko eh...

The bride n bridegroom...
Ramai plak kekwn masa study dulu datang. For others yang x dapat dtg, ini antara guest list yang aku kenal and ingat. Yang memang datang, of course aku + bf, Lilee + Wab, Ashu, Ayu, Anis +Izaham, Dana n Ihan, Kak Kay n hubby, Irda n Shah, Hana, Yana, Bayne, Ice, Kama, Shad, Moon, Sha n bf, Ugie, Zurie n fiance, Elia n bf, Rynn, Ridz + baby Aisya, kak Fauziah, abg Ud, Hanis, C-kin, Black n Nelly, Nad (yang dtg lambat)..(Rasanya sumer dah ada kut..kalo aku lupe, add sdri yer)..hehe.. Kekawan yang datang...reunion ke??

Mlm tu, aku ngn Lilee da x tido hotel...hotel da fully booked, so tido umah Rynn n Ridz. Seronok. Main2 ngan Aisya..Malam tu..tgh layan penat ..tup2, si Lynn n Mirul ni dtg anta lauk..ape ke sengal...hahaha..so sementara tu sempat la melawak ngn pengantin...xpe la...rezeki Nad sbb x sempat mkn kat kdri..hahaha




















Sekarang ni dah start wedding invitation dr kwn2. The latest will be Hanis, then Ashu, Zurie.... Itu baru kwn2 TESL...yg lain?? Coming soon..Hmmm..penat gak. tp, xpe...kenduri aku nt korg kena datang.Haha...

6 comments:

rynn said...

aku simpati tgk gmbar2 lilie kat dapur aku tu.. mcm iklan tak jadi tau!! haha

FaraFaiz said...

hahaha...agak kelakar la..penat dia tayang tupperware2 kat peri ais ko..muahahaha

Anonymous said...

uh! x mo kawan korg! uh! uh!

hana_lalalala said...

u kena jawab soalan kt my page. haha

hana_lalalala said...

hahahaha iklan kat dapur. iklan air teh.

hmmm i dont see my picture haha

FaraFaiz said...

anonymous: sape lak xnk kawan kitorg ni??hehe

hana: yeke...sorry...xperasan pon