Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, March 4, 2009

Saya buntu dan piss off dengan DIRI SENDIRI

Saya tidak pasti apa yang tidak kena dengan saya bermula semester ni..saya sendiri tidak paham (sambil menyumpah perlahan)..

Kerja-kerja saya untuk sem ini sangat *^#S&!!$
..kenapa!!!...dengan tahap malas saya yang meningkat sehingga x boleh diukur dengan pembaris berukuran 8 inci diatas meja sekarang ni..SAYA BUNTU!! kerap kali apa yang saya rancangkan x menjadi.
contohnya, saya merancang untuk membuat assignments saya dengan cepat kerana saya banyak kerja-kerja pejabat yang lain termasuk tugas2 ATA saya (Amanah Tugas Akademik). Tapi itulah,sebaliknya saya akan menyiapkan assignments saya hanya pada malam sebelum saya ke S.Alam...

Saya cuba untuk 'please'kan semua umat didalam hidup saya..bos saya, kawan2 saya, adik beradik saya, students saya, yang teristimewa saya. tapi rasanya, saya selalu berakhir dengan kekecewaan..(sumpah seranah lagi !@^&***K$). Saya sangat penat sekarang ini..saya x nak bos saya kurang percaya dan kurang yakin dengan saya, saya xnak hubungan dengan kwn2 renggang, saya xnak adik2 saya merungut saya mengungkit dan x beri perhatian lagi pada mereka, saya penat nak marah2 dengan students saya dan saya kesiankan my other half yang selalu menahan sabar tatkala saya hilang sabar...

Tp, saya tahu, saya tidak seperti sem lepas..kenapa?? Saya juga tahu, saya bukan lah yang terbaik untuk semua org diatas, tp sem ni sungguh mencabar bagi saya. T_T SUNGGUH! saya rasa saya dah hilang passion dalam diri saya untuk buat segala kerja..saya rasa penat dengan semua benda..saya rasa semua orang sangat tidak berpuas hati dengan saya.. saya sendiri x puas hati..puas sudah saya MUHASABAH dan MUHASARAWAK kan diri..saya mahu please kan semua org dan yakinkan mereka..tp saya tidak tahu. Saya buntu..

Saya sering rasa orang fikir saya ni TAK BOLEH DIHARAP, PEMALAS, SUKA LEWAT2KAN KERJA..mungkin itu realitinya..tp...sebab2 barriers yang wujud buat saya jadi macam tu..

arghhh..penat la....KENAPA DENGAN SAYA NI????

sekarang saya teringin makan ais krim, duduk tepi pantai dan x pikir apa2..

6 comments:

[DnaZz] said...

U need some rest..so do i..jom kita g makan aiskrim kat TC!Yo!!!Bestnye!(^_^)

FaraFaiz said...

penat la iza...sedih...T_T

- just me - said...

meh dtg jalan2 kat tganu, kita lepak kat pantai! :D

FaraFaiz said...

jenjalan kat ganu...beshnya!!!

hana_lalalala said...

i pun nak eat ice cream. jom jom duduk tepi jalan. ill eat at tepi jalan shah alam, and u'll eat at tepi jalan jengka at the same time tau!!! then we call each other and borak while makan ice cream. ice cream pun kena sama. and kena habis same same juga!!! hahahaha

nak tak? its a game. :P

fallen angel said...

ok dear. this is what happen to me. breakdown.