Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, May 29, 2013

Kotak dalam kepala

Assalamualaikum,

Kekadang, rasa nak tutup telinga dan tidur saja
Tak pun buka novel yang entah zaman bila belinya,
Baru hari ini nak baca

Kat dunia luar tu,
semua tipu belaka
orang bermuka-muka
depan, muka ada gula
belakang, cuka tu lagi manis rasanya

Bukan nak kata
aku ni tak pernah buat benda tu
kadang2 terpaksa..kadang2 memang sengaja
tapi kalau dah melampau
aku yang tak terbabit naik risau
sebab kau boleh nampak sendiri
apa dia boleh buat pada kau

aku simpati
pada diri sendiri

Bila orang simpati pada kau
kau patut ada rasa yang sama pada orang
itu namanya give and take

Bila kena pada sorang
mungkin tu salah orang
Bila ramai yang kena
Bukan ke salah dia?

aku malas nk sambung
nanti xde bezanya aku dengan mereka
kutuk, mengata
paste hadis atau kata-kata
trend zaman kita...

Sudah lah hati
ikut hati mati
ikut rasa binasa

kata banyak2 pun x guna
siapa kau, SIAPA???

0 comments: