Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, October 30, 2009

Sakit Mata, Jari dan Hati

Huhu...
Aku baru je kena penyakit ni... sebabnya

Mata - pedih tengok paper yang melambak berbundle2 lagi atas lantai.. Rasa cam x abis2 aku marking.

Jari- naik bengkak dah memegang pen.. pen tu pun dah nak abis ink..

Hati- aku dah pesan kat students ape yang patut. Tapi sebab aku pesan la drg buat yang salah. Hadui....

Kalo korang nampak aku dengan mata merah, muka dah biru, jari besar 2 kali ganda..paham2 la ye..

Paper atas meja..on going..

...

Paper dlm bundle2 yang belum pun bersentuh.. huhuuu

5 comments:

hana_lalalala said...

same! i pun tak sentuh lagi paper dlm bundle.

ultimate laziness!

Anonymous said...

fara...aku xstat pon lagi...bundle sedia ade da 4...ade lg bundle yg lom amek ni...huhu...ari jmaat kak roslina call soh second check dia nye paper...huhuhuhuhu...byknye kjeeeeeeee....kne tdo opis lg la ni...

-polin yg berpure2 tidak stress-

FaraFaiz said...

rasa cam x nak marking je kan? jom jalan2

Anonymous said...

keje2..

Izuan said...

Gila banyak kelas ko ajar... aku tiga kelas je sem nie.. semua dah siap marking.. tinggal nak key-in markah je Isnin ni...