Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Thursday, May 26, 2011

Silent moment before the approaching storm...

Assalam,


Macam saya je..haha
Waaaa!!! Tajuk nak gempak aje. Hihik.. Saya sebenarnya tengah bercuti. Minggu depan dah start sem diploma, so..memang akan busy la kan. Ni semua sebenarnya hasutan Shila..hahaha.. Saya x plan pun nak cuti lama. Seminggu plak tu! Tapi, Jumaat lepas, sebelum saya hantar Shila balik,dia apply cuti dan telah menghasut saya buat sama. Dia kata, kalau nak dtg kerja nt,cancel la cuti. AS IF! Kalo dah apply cuti tu, jangan harap la mood keje tu nak ada. Muahahhaha...

Tapi bagus jugak sebab, MIL saya kena warded.Since I'm home, dia duduk ngan saya 3 hari kat rumah. Semalam baru daftar masuk ward.

Owh...minggu ni juga saya plan nk gi tengok Harris Rifqi (S.Alam), jumpa geng2 TESL and melepak. Plan je. Kalo jadi la. InsyaAllah. Nanti akan update kalo jadi.

Ermm..sambil tu kena beli barang-barang baby yang belum habis di beli. Bukan saya kecoh-kecoh beli awal, tp memandang kan saya akan mula busy, beli je la. Kang x sempat..naya!
Check list:

Baju - short/long sleeve, rompers,bonnet, mittens and boooties
Baby bath tub
Bedung baby (MIL dah tempah)
Tilam and bantal
Face towel & towel
Diapers- CD or DD
Travel bags
Selimut
Minyak baby, krim ruam
Baby toileteries
Berus botol
Bekas susu formula (in case)
BF pump set
Set berpantang
Stroller, car seat, crib, rocker

So far,ni la list nya. Tak sure ada yang missing or not included yet. Nanti gi KL tengok la kut2 ada yang terberkenan.. Tihtih..

Ala...minggu depan dah busy semula..Malas tol!

Till then...daaaa..

0 comments: