Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Wednesday, May 13, 2009

Abis sudah..hehe


Hadoiii...penatnya! Baru td abis marking se 'bundle' paper KKB (Kolej2 Bersekutu), under UiTM. Ari Isnin aritu da bertungkus-lumus mark paper UiTM...arini plak..siap da paper KKB tu. Punya la nk cepat siap n penat marking, 14.5 + 4.5 = 25. Hahahaha..mana dapat tu? Thanks Suzai..seb baik ko 2nd check aku. That's y 2nd checker itu penting.
Tapi ape2 pun sumer keje tidak berenti disini saja. Aku br bercadg nk mengabiskan masa melepak dan bersantai sepanjang hari, tp...esok da ade Bengkel OBE..mulanya aku punya la nk sambung puasa, skali terhasut dek opismate aku, Kak Su. Dia kata nk masak best2. Ada laksa Johor, tengahari ade nasi hujan panas. Uiissssshhhh...sedap tu...hehehe.. dah goyah iman aku ni nk pose sok...Camne tu?

Aku plan nk cuti masa bebudak ni cuti skolah. Yela, family aku pon nk buat kenduri tahlil kat rumah. Tapiiiiii!!!!!!!! Bos aku dah plan utk ada program LIE. huhuhuu.. Betapa la x bestnya. Org lain seronok2 cuti ngn mak bapak, family..kitorg dikerah jd fasilitator program. Hadeh! Nak2 lagi lecturer2 senior ni suka la. Drg pass kat aku, Suzai, Shila n beberapa lecturer yang boleh dibuli2 sbb kitorg muda dan bujang..OPPSSS...(shila dah kawen..haha)..Tension aku...so, Suzai mengajak aku cuti 25 hingga 29 Mei 09. Menarik gak tu. Aku tetap nak cuti. x kira... Bukan senang nk melepak kat umah. Aku dah rindu nk melepak tanpa pikir ape2 pun. Best tu....

Sket lagi aku dah leh rilek sementara kerja2 mak nenek belum masuk..aku mau ENJOY the moment..Hehehe..bak kata Hiro Nakamura dlm Heroes.. YATAAAAA!!!

0 comments: