Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Tuesday, June 9, 2009

Merajuk...


BF saya ni ada satu peel.. Dia suka sms saya, bertanyakan khabar..bertanyakan soalan yang membuatkan saya rasa dia sgt interested nk berbual dengan saya. Contohnya:

Hi! Awak buat pe arini? Bz? Da dinner? Sok keje g kol brape?

Saya pun akan membalas msg itu dengan hati yg berbunga2. Tapi, selepas 10 minit..20 minit... saya tau dah...dia da tido. :(

Mmg saya tau..dia penat. Dia keje penat hari2. Tapi...jgn bg sy mengharap... Senang aje..

Msg sy, say hi and cakap la penat arini... n lepas beberapa msg..kita stop la. sy x harap dia msg sy sampai subuh..sy cuma nk tau how's his day...huhuuuu
Smlm, sy kata pada dia..kalo dia tido without saying gud nite to me....esok sy x akan layan apa2 msg n call dr dia...puasa! hehehe.... And guess what...dia buat gak lagi malam td...dia ttdo...sy kata..kalo nk tdo gtau sy dulu...tp dia trus ZZZzzzzzz..... So, arini sy x kan layan ape2 sms dia ataupon call dia..padan muka...
Pagi td dia msg..say sorry.. Eleh..Sorry..sorry..naik lori la...
Let's c how it's going to be... :P

1 comments:

- just me - said...

wuhuuu.. aku dgn ini mengisyhtiharkan bahawa yg aku sangat jeles... :D