Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Sunday, June 7, 2009

Plan..


Assalamualaikum..

Hari Sabtu, 6 Jun 09..mak n abah Faiz datang umah utk kenduri arwah. Saja nk kenal2 family katanya. Xde hal la...hehe.. Faiz je goyang! Dia cuak ngn mak aku..kuikuikui... Yolah, ngn abang2 aku dia dah bleh masuk. Muahahaha. Ada ke dia ckp, semua dia makan xde rasa pape.. Punya la cuak ngn mak. Mak plak kebetulan duduk dekat betul ngn dia. Bila aku ckp Faiz cuak, mak aku ketawa kuat. Entah si Faiz ni, bukan first time dtg umah...entah apa dia cuakkan. Hahhaha..

Lepas dia balik tu, dia ada gak cakap2 ngn mak dia pasal kami..Correction, mak dia yg ckp. Mak dia kata, InsyaAllah..bulan 7 boleh la dia dtg merisik. Maknanya dah bagi green lite lepas dah kenal2 ngn family. And, hari ni jugak kitorg ade ckp lagi. Kebetulan adik dia ada balik, so drg berbincang secara seriusnya.

As discussed among them, plan risik bulan 7, tunang bulan 10 (plan 25hb 10, my bday! hehe), kawen bulan 3. Hah? Bulan 3? aku dah diam da...aku plan kawen bulan 6. Cam agak tercepat je... Sempat ke? Hmmm... Tp, aku pk2 balik..mak aku x nk time dia sibuk...xtau la... Tp bila dah gtau kat mak dia x terkejut sgt. Macam dia pernah pikir je..huhuuuu... xpe la...nt boleh pk lagi..hehe

Xpe la..yg penting aku happy.. Semuanya cam dipermudahkan. Family dua2 senang kami berdua. InsyaAllah... :P

0 comments: