Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, July 31, 2009

Start counting now..

Assalamualaikum...
Hmmm....akhirnya dah sampai masa untuk aku countdown. Huhuuu...berdebarnya...
Ahad, (19 July), family Faiz datang merisik. Agak takut dan cuak la gak. But all went well. Xde gambar, tp kat jari aku dah ade sebentuk cincin belah rotan. Mula-mula aku x nak sarung cincin and all, but when his makcik and mother asked where was I hiding at that time(dapur, sambil curi2 dengar), terus drg sarung cincin. It was his mak andak yang sarungkan. Kelakar, series aku rasa hipokrit sungguh aku. berlakon ayu...Kuikuikui... Faiz ada tp dia masuk umah just 15 minit before yang lain2 berangkat balik. Kesian Faiz, nak tersedak dia makan cepat2. hehehe....

Sorry la...ini close up yang x jadi...hahahaha

Then, 25-26 July, aku n Faiz attended Kursus Pra- Perkahwinan. Yela, alang2 aku and dia pun free, kami pergilah. Lucky, Mirul (kwn Faiz) and tunangnya pun ada. x la bosan sgt. Macam-macam yang dicerita ustaz2 tu. Kelakar, serius, boring.... Lagi 'best' ada mamat mangkuk sorg tu. Korang baca la kat blog aku satu lagi..hehe. akhirnya, setelah 2 hari yang sangat penat, dapat la aku n Faiz, sekeping sijil Pra-perkahwinan. Kalo x dapat xleh kawen. Hahaha...

Sekeping sijil yang memaksa aku habiskan waktu rehat weekend aku...


Sekarang ni, kitorg dah decide tarikh majlis tunang. InsyaAllah, 29 November 2009. Kalau xde aral, jadilah. Aku dah hantar kain yang aku pesan pada Iza masa dia pegi Padang, Indonesia. Inilah hasilnya. Tapi, kain ni ada cacat sikit. Tukang jahit salah jahit lengan. Belahan hujung tangan tu terbalik ke atas. Xpe2, aku nk g bising esok kat kedai....hahahaha.


Hmm...aku dah tgk kalendar. So, duk pikir2..kami dapat tarikh kawin, 060610. Ok x? Tapi baru plan... Mana tahu sok2 tukar. Cuti skolah time tu, masak la aku ngn sibuk dtg kenduri org, dengan aku sibuk nk kenduri sendiri. Aku x berapa suka tarikh tu sbb cuti skolah ramai sgt org kawen. Bertembung ngn kenduri org la, mak andam demand la...mesti banyak problem...huhuhuuuu...

So, aku doa2 jangan la ada apa2 masalah nanti....Korang tolong doakan skali... Aminnn...

3 comments:

FaraFaiz said...

fara..... aku seperti dipaksa2 meng'check' ko punya blog. rupa-rupanya sudah update. hoyea!!!!!! best2! cincin+ baju kebaya sangat shantek! oh! ko dh bising kt kedai tu x psl tgn baju tu? kalu aku, aku ketuk tailor tu. hihihihihihi---- lily

[DnaZz] said...

haha..msh perlu dibisingkan ker fara???kang tailor tu plak yg ketuk ko..huhu.anyway,all da best tuk ko & aku jgk, dan kita smua. Amiiinnn.

FaraFaiz said...

lilee: kuikuikui..aku yg slah phm..x silap jahit sbnrnya..hahaha

iza: tetiba rasa baju aku sgt PLAIN..x..x komen dah..aku yg jahil bab2 baju ni..huhu..