Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, January 30, 2009

Aku x suka zaman sekolah..

Aku baru abis melepak ngan Dija n Mijan..dua2 kawan masa aku aktif ngan persatuan silat dulu.Sambil borak2 mesti la keluar cerita-cerita lama..biasa la, mengimbas memori la..haha
Ada yang aku suka..

but then, terus terang aku cakap, aku BENCI zaman aku sekolah dulu. Masa aku sekolah dulu, tahun yang aku betul-betul enjoy adalah masa aku form 3. Itupun xde la aku enjoy sangat. Aku adalah antara orang yang susah nak say NO.

Bila imbas2 semula, ada perkara yang patutnya aku katakan NO masa aku sekolah dulu. Banyak perkara yang aku rasa aku patut terasa hati, tapi disebabkan aku still lagi budak2 aku x pikir sangat. Perkara-perkara yang aku rasa aku hanya org ke3 masa zaman tu x pernah terlintas dihati..agaknya, ada jugak org yang hanya gunakan aku je untuk kepentingan masing2. But then...itu semua cerita lama...Cuma, macam orang kata, luka lama berdarah kembali (chewah!!)...

Aku dulu kat sekolah bukan la antara orang yang 'hot', pandai, baik dengan cikgu, glamor dengan senior...
Aku biasa je...xde yang pelik tentang aku. Ada yang ingat-ingat lupa..and ada yang x kenal pun aku..
aku x outstanding compared dengan kawan2 aku...aku BIASA je.
Tapi, disebabkan aku 'biasa' la...itu yang bentukkan aku sebagai Farahiyah...biasa je...nothing about me yang lebih dari orang lain..tp..itu lah aku..

Memori masa sekolah dulu banyak yang menyakitkan hati daripada yang indah2.Tp, itu aku la..bukan korang..
Ramai gak kawan aku cakap sekolah dulu best sebb banyak buat jahat. ala...aku buat jahat gak..setakat ponteng skolah..lari balik kelas..malas g skolah..ala...aku dah buat cuma tahap kepakaran aku x pernah aku kena tangkap ngan cikgu disiplin..itu je...

Bagi aku...yang paling best..masa kat UiTM..haha..kat sini la aku blaja segala benda..and, I am so lucky cuz I have two friends that really close to me..jatuh bangun kitorg ber3..(thanks Lynn..Lilee)...so, conclusionnya I LOVE UiTM...

4 comments:

- just me - said...

Waa dasat.. pas balik lepak terus post entry tu... huhu ;P Err miss farah, mane email yg aku nanti2kan?? :D

hana_lalalala said...

u masuk silat dulu? wow. i pun. 3 hari je. ahhaha

yusma said...

hmmm mmg btol pon cakap ko fara...zmn skolah byk yg x best dr best...n zmn study dlu la yg beshhhh

Llama said...

u remind me of me ;) i love uitm too