Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Friday, January 9, 2009

Saya sedar diri...

Gambar diatas menunjukkan menunjukkan benda2 yang penting buat saya..haha..


Alahai.....
sekejap jek dah masuk tahun 2009...
umo pon makin bertambah..
ala..malasnya...
sem baru pon dah bukak...
ala...
takkan la kelas pon start awal2 ni..
nak kena wat assignment lagi..
ala...
jadual sem ni x best...patut ada part time..
xdapat la duit lebih...
ala...

wei...x baik betul la aku ni kan..
sekurang-kurangnya aku patut bersyukur..
org lain xde keje..aku keje Alhamdulillah...at least bulan2 bank aku tu berisi gak duit
aku dapat gak g McD..compare ngan org Palestin yang kena bedil hari2..
aku dapat gak sambung blaja lagi...org lain ade yang nak abiskan skolah pun x mampu..

Azam tahun baru saya:
1.Saya akan treat 'dia' dengan lebih baik
2.Saya akan belajar bersungguh-sungguh
3.Saya nak beli kereta
4.Saya nk bekerja dengan lebih teratur
5.Saya nak simpan duit dengan jayanya.

Hehe..baik! GAMBATE!!!!(menjerit dengan kuatnya!!!)

3 comments:

[DnaZz] said...

Gambate!!!Saya suka azam yang pertama tu!ngeh3x!

Suzaini Supian said...

This post has been removed by the author.

chesupetite said...

chaiyok!!!!!!!!!!!!