Adam

Daisypath Happy Birthday tickers

Adik

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Pages

Tuesday, January 20, 2009

Under construction...

Hye..
bagi sesiapa yg ade melihat2 blog ni dlm a week before...mesti rasa pening kepala..
dah dekat seminggu aku try tuka template blog ni untuk menambahkan sedap mata memandang..hasilnya..
dengan tahap kelajuan line internet uitm yang selaju siput sedut..aku terdelete segala widgets..n benda2 yang sewaktu dengannya...
aku akhirnya mengalah..aku give up..so..korg sabar je la dengan ape yang ade skrg ni..
wait until aku balik rumah..n dengan kelajuan streamyx yang aku bayar mahal tiap2 bulan tu..akan aku coba cantikkan blog ni..hehe..

1 comments:

hana_lalalala said...

ooooooooooo patutla hilang semua. ahha